SERWIS

Prowadzimy serwis pogwarancyjny. Oddając narzędzie do serwisu możesz liczyć na szybką i sprawną obsługę!. Procedura wygląda następująco:

  1. Klient dostarcza nam narzędzie.
  2. Dokonujemy wyceny, która trwa najczęściej do 24 godzin, maksymalny czas to 2 dni robocze.
  3. Po dokonaniu wyceny kontaktujemy się z Klientem niezwłocznie.
  4. Po akceptacji kosztów przez Klienta zamawiamy niezbędne części zamienne.
  5. Jak tylko otrzymamy części zamienne przystępujemy do naprawy, która trwa maksymalnie do 24 godzin.


Serwis udziela gwarancji ponaprawczej na wymienione części zamienne i podzespoły na okres trzech miesięcy od dnia wystawienia faktury lub paragonu.


W przypadku napraw nieopłacalnych na życzenie Klienta wystawiamy protokół likwidacyjny i udzielamy komfortowego rabatu na nowy sprzęt.

Dodatkowe informacje