SERWIS
Prowadzimy serwis pogwarancyjny. Oddając narzędzie do serwisu możesz liczyć na szybką i sprawną obsługę!. Procedura wygląda następująco:
- Klient dostarcza nam narzędzie.
- Dokonujemy wyceny, która trwa najczęściej do 24 godzin, maksymalny czas to 2 dni robocze.
- Po dokonaniu wyceny kontaktujemy się z Klientem niezwłocznie.
- Po akceptacji kosztów przez Klienta zamawiamy niezbędne części zamienne.
- Jak tylko otrzymamy części zamienne przystępujemy do naprawy, która trwa maksymalnie do 24 godzin.
Serwis udziela gwarancji ponaprawczej na wymienione części zamienne i podzespoły na okres trzech miesięcy od dnia wystawienia faktury lub paragonu.
W przypadku napraw nieopłacalnych na życzenie Klienta wystawiamy protokół likwidacyjny i udzielamy komfortowego rabatu na nowy sprzęt.